De ce a avut directorul CFR Călători nevoie de 20 de ore să dea vina pe mecanic?

Oficialii ministerului Transporturilor au avut nevoie de aproape opt ore să aibă o primă reacție în cazul accidentului de la Roșiorii de Vede, în care au găsit de cuviință să mintă prin omisiune. Cu toate acestea, ministrul Sorin Grindeanu nu s-a văzut la față, deși a fost destul  de vocal în ultimele săptămâni. Surse din cadrul ministerului susțin că acesta nu ar fi fost în țară, petrecându-și un binemeritat weekend prelungit în Dubai. În prima reacție oficială se vorbea despre o frânare și o mică deraiere. După opt ore, CFR a admis că ar fi mai mult. După alte ore, CFR Călători a vorbit despre mecanicul trenului. De ce i-a trebuit atât timp?

Aseară târziu, Traian Preoteasa, director general CFR Călători, afirma că mecanicul trenului implicat în accidentul din Roșiorii de Vede a intrat pe culoarea roşie a semnalului de cale ferată, ceea ce se numeşte „o depăşire controlată”.

„Dacă dormea, era mai bine, că îl frâna sistemul de siguranţă”, a declarat Preoteasa într-o intervenție la Euronews

După mai bine de o zi rămân întrebări fără răspuns, într-o speță, care la prima vedere nu pare atât de complicată.

Cum este posibil ca mai multe instituții ale statului să mintă prin omisiune în comunicatele oficiale, lăsând să se înțeleagă că de vină ar fi fost mecanicii trenului de marfă, nimic despre trenul de călători?

Și până la urmă, ce s-a întâmplat la Roșiorii de Vede?

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

CLOSE